Tekstiviestit ja SoMe


Tavoita ja palvele asiakastasi henkilökohtaisesti

Kun kännykässä vilistävät sosiaalisen median viestit jatkuvana virtana, asiakkaallesi lähetetty sanoma vilahtaa helposti ja huomaamatta silmien ohi. Mikä olisi varmempi tapa asiakkaan tavoittamiseen? Vanha kunnon tekstiviesti, se luetaan aina! Tieto ei perustu minkäänlaiseen tutkimukseen, vaan on ihan meidän henkilökohtainen mielipide. Ja me uskotaan siihen niin lujasti, että olemme kehittäneet tekstiviestien pohjalle useita toimintamalleja erityisesti tapahtuma-alan käyttöön. Esimerkiksi:

  • ARVONTA – Kerää vierailevien asiakkaiden yhteystiedot järjestämällä arvonta, johon osallistuminen tapahtuu tekstiviestin avulla. Loistava paperilappujen korvaaja esimerkiksi messuosastoille tai yleisö-, ja urheilutapahtumiin!
  • GALLUP – Kerää helposti suuren joukon mielipide vaikkapa messuosastosi kiinnostavimmasta artikkelista, tai anna katsojien veikata urheilutapahtuman voittajaa. Samalla keräät halutessasi vierailijoiden yhteystiedot jatkokäyttöä varten.
  • KESKUSTELUSEINÄ – Anna yleisön osallistua paneelikeskustelun kulkuun reaaliajassa tekstiviestillä, tai vaikka Twitterin kautta. Videoseinälle heijastuvat kuumimmat kannanotot ja fiksuimmat vinkit.
  • INFORMOI – Jaa tapahtumassasi ajankohtaista väliaikatietoa tekstiviestien avulla. Ohjelmamuutos, peruutus, yllätysesiintyjä hallissa 3? Yleisö haluaa sen tietää!
  • JOTAIN IHAN MUUTA? – Alennuskampanjat, pääsylippu, tekstiviestitreffit -teemailta ravintolaan…? Kysy meiltä erilaisista uusista toteutusmahdollisuuksista!